- Kummimees leiab õige rehvi õiges hinnaklassis ning rehvivalikus on esindatud kõik suuremad veoautorehvi tootjad.
- Paigaldus on proffessionaalne ning kaasaegsete seadmetega.
- Veoauto rehvide remonti teostatakse külm- ja kuummenetlusel.
Veoautorehvide taastamine MICHELIN ja RECAMIC tehnoloogial
Taastatud veoautorehvide kasutamine kasvab jõudsalt nii Eestis kui terves maailmas. Sellel trendil on vähemalt 3 põhjust:
- Majanduslik. Taastatud rehvid on odavamad.
- Taastamine on keskkonnasõbralik tegevus. Võrreldes uue veoautorehvi tootmisega hoitakse taastades kokku keskmiselt 67 liitrit naftat. Eestis taastatakse ~25000 veoautorehvi aastas, seega kokkuhoid ~1,5 miljonit liitrit naftat aastas. Lisaks hoitakse kokku metalli ja prügimägedele saadetakse vähem rehve.
- Rehvide taastamise kvaliteet on tõusnud tänu kasutatavate tehnoloogiate ja materjalide arengule. Tulemuseks on turvalised ja garantiiga rehvid. Kvaliteetsete taastatud rehvide sõiduomadused ja läbisõidud on võrreldavad uute rehvide omadega.
Arenenud riikides on keskmiselt iga teine veoautorehv taastatud. Rekordit hoiab siin Soome, kus iga müüdud uue veoautorehvi kohta müüakse ligikaudu 2,5 taastatud rehvi.
Rehvimaailma viimase aastakümne trendiks on suurte rehvifirmade Michelin, Goodyear ja Bridgestone lülitumine rehvide taastamisprotsesside arendamisse.
Kvaliteetsete veoautorehvide turuliider Michelin teostab oma nn. külmmenetlusel põhinevate tehnoloogiate arendustöid läbi oma tütarfirma RECAMIC SERVICES. RECAMICi kaudu jõuavad Michelini uusimad tehnoloogilised saavutused ka rehvide taastamisse ja Kummimehe ladudesse.
Miks valida RECAMIC tehnoloogiaga taastatud rehvid:
- Rehvid valmivad parimate seadmete ja tehnoloogiaga. Taastamise protsess toimub vastavalt Euroopa Liidu parimatele tavadele. Kaasaegseimad seadmed võimaldavad rehve taastada vastavalt Recamicu kvaliteedinõuetele. Vähemalt 2 korda aastas toimub Recamicu poolne protsesside ja seadmete audit. Parimad karestusseadmed võimaldavad parimat karkasside ettevalmistust. Recamici rehvide tasakaalustamisel märgatav kokkuhoid.
- Michelini materjalid. Protektorlindid ja muu taastamise tooraine on toodetud Michelini Prantsusmaal asuvas tehases.Protektorlintide Recamic valmistamisel kasutatakse Michelini uute rehvide tootmisel kasutatavaid kummisegusid ja Michelini uute veoautorehvide mustreid.. Ainsana rehvitootjatest on Michelinil igale kasutuskeskkonnale välja töötatud spetsiaalne sõidukeskkonda arvestav kummisegu! Michelini kummisegude sõiduomadused säilivad konkurentidega võrreldes kauem.
- Parimad läbisõidud.Tänu spetsiaalsete kummisegude ja mustrite kasutamisele näitavad Euroopa ja USA kogemused vähemalt 20% pikemat läbisõitu konkurentidega võrreldes.
- Turvalised. Protektorlindid on kergemad, säilitades seejuures mustri sügavuse. Sellega vähendatakse taastatud rehvide ülekuumenemise ohtu. Rehvide ülekuumenemine viib aga teatavasti kihtide eraldumisele ja seejärel ka võimaliku lõhkemiseni.
- Spetsiaalsed kummisegud ja mustrid on väiksema veeretakistusega, säilitades seejuures oma pidurdamisomadused, haakuvuse teepinnaga ja sõidumugavused. Keskmiselt 25% väiksem veeretakistus võimaldab ~7% kütuse kokkuhoidu.
- Taastades veoautorehvi Recamicu tehnoloogia ja materjalidega, saavutatakse väikseimad kilomeetrikulud.
Veokitööde hinnakiri kehtib Tallinna Osmussaare 5 esinduses.
Teenus: |
EUR |
Veoauto üksik ratas alt ära ja alla |
18.- |
Veoauto paarisratas alt ära ja alla |
22.- |
Montaaž rehv peale ja maha |
19.- |
Montaaž veljelt maha või peale |
17.- |
Montaaž vitsaga velg maha ja peale |
36.- |
Montaaž vitsaga velg maha või peale |
30.- |
Veoauto tasakaalustamine |
22.- |
Veoauto valuvelje tasakaalustamine |
30.- |
Veoauto raskused 1gr |
3.- |
Veoauto liimitavd raskused 1gr |
3.- |
Ventiili vahetus |
3,5.- |
Tagavararatta vahetus |
18.- |
Rattamutrite pingutamine |
6.- |
Veoauto rehvi pumpamine |
4.- |
Veoauto velje puhastus |
15.- |
Veoauto esitrumli puhastus |
40.- |
Veoautorehvi lamellimine |
45.- |
Veoautorehvi mustri lõikus vedavale sillale |
48.- |
Veoautorehvi mustri lõikus veerevale sillale |
38.- |
Veoautorehvi kuumvulk (ei sisalda paika) |
60.- |
Rehvi külje pindmine kuumvulk (üks pressi laius) |
60.- |
Veoautorehvi külmvulk (ei sisalda paika) |
20.- |
Veoauto sisekummi remont (ei sisalda paika) |
20.- |
Kautšukipaiga eemaldamine |
40.- |
Metallkoordiga paiga eemaldamine |
50.- |
Tubelesskihi taastamine |
15.- |
Remont taastamiskambris |
Alates 50.- |
Pidurdusjälje taastamine |
Alates 90.- |
Veoautorehvi utiili transport |
10.- |
Veoauto rehvi/velje hoiustamine (kuu) |
14.- |
Väljakutse kliendi juurde (tööajal) |
65.- |
Transport kliendile (KM) |
1,2.- |
Sõidutund |
50.- |
Töötund völjasõidul (tööajal) |
80.- |
Kulumaterjal |
5.- |
Hinnad sisaldavad käibemaksu 20%